Nem ismeri vagy egyszerűen csak képtelen betartani a társasházi törvényt a közös képviseletet ellátó Szelei-Serfőző Kft.

A jogszabály ezt írja elő:

"A közös képviselőnek vagy az intézőbizottság elnökének a közgyűlésen meghozott határozatokat a közgyűlés megtartásától számított nyolc napon belül a társasházban jól látható helyen ki kell függesztenie, továbbá ezzel egyidejűleg - ha a szervezeti-működési szabályzat ilyen kötelezettséget előír - azokról valamennyi tulajdonostársat írásban értesítenie kell."

A 10/B május 28-án tartotta az éves közgyűlését. A közös képviselet a kifüggesztési kötelezettségének a mai napig nem tett eleget. A határozati kivonat is csak a lakók egy részének landolt a postaládájában július 10-én. Hogy miért nem dobták be mindenkinek? Ezt jó lenne tudni. A honlap zárt részébe viszont a szokásukkal ellentétbe felkerült a teljes, szó szerinti jegyzőkönyv, sőt, most, egy évvel később még a tavalyi közgyűlés jegyzőkönyvét is közzé tették. Azon lakók, akik nem kaptak július 10-én semmit, azt sem tudják, az éves elszámolásuk alapján mennyi az esetleges túlfizetésük, és június 1-jétől mennyi közös költséget kellene fizetniük.

A közös képviselet arra sem vette a fáradságot, hogy - már akit egyáltalán megtisztelt a határozati kivonattal és a közös költség meghatározással - felhívja a figyelmet, nincs meg a törvény által előírt Számvizsgáló Bizottsághoz a három fő. Az SZVB egyes tagjainak ugyanis elege lett, hogy a közös képviselet nem működik velük együtt, és a közgyűlésen lemondtak. Bár a közös képviselet tudott előre a lemondási szándékukról, mégsem hirdették meg a napirendi pontok között az új tagok megválasztását, így a közgyűlésen nem volt mód a megválasztásukra. A közös képviselet azt ígérte, 30 napon belül újabb közgyűlést ír ki emiatt, ez sem történt meg a mai napig.

Jelenleg az SZVB-nek két tagja van. Az egyiktől a közgyűlés korábban megvonta az aláírási jogot, mert azért mégse legyen már az, hogy miután egy jó kis karbantartói szerződése van a házzal, a saját számláinak a kifizetését is engedélyezze, a másik pedig egy idősebb nő, aki a hírek szerint sok vizet nem zavar a közös képviseletnek. Így teljesen érthető, hogy a Szelei-Serfőző Kft. nem kapkod, hogy bárki is ellenőrizze őket, és senki se nézzen oda egy kicsit jobban például akkor, amikor az azonos tulajdonosi körrel rendelkező Mi Házunk Kft. ilyen-olyan számlát nyújt be.

A közös képviselet korábbi törvénysértése itt a blogon már nem egyszer téma volt. Ők mindenesetre nagyon meg vannak elégedve magukkal.

Címkék: képviselet

A bejegyzés trackback címe:

https://kondorosi.blog.hu/api/trackback/id/tr716504855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merekÉn? 2014.07.30. 15:38:12

Tisztelt Lakótárs!
Amellett, hogy fent leírt véleményével egyetértek, az SzVB-vel kapcsolatos megjegyzése továbbgondolkodásra késztetett. Amennyiben az "idősebb nő" én lennék az SzVB-ben, tájékoztatom, hogy azért nem zavarok vizet, mert a víz zavart engem a lakhatásban annyira, hogy évekig nem tudtam itt létezni. a Teraszomnak nevezett derítő nem vezeti el a csapadékot. A felettem lévő két emelet teraszáról és a pengefalról direktben az én burkolatom alatt lett szétterítve, ami - kerti burkolatnak csúfolva - tíz centivel magasabban van mint lakásban az aljzat. Mind az állandó "felássuk, szigetelgetünk, feltöltjük, várjál", mind az alattam lakók sorozatos beázása miatt az én életemben, lakásomban, egészségemben olyan károkat okozott, hogy egy másik kerületben, bérelt lakásban vészeltem át a gumicsizmás beázott vesebetegek, és a penészérzékeny orrnyálkahártya-műtöttek lábadozási idejét. Újra itt vagyok, financiális okokból nem maradhattam az eddig bérelt egészséges lakásban. Az SzVB megmaradt tagjával - amennyiben egyre gondolunk - semmilyen formában nem tudok és nem kívánok kommunikálni. Igyekeztem minden követ megmozgatni, a vége az lett, hogy félnem kellett. Ezért egy e-mailben még akkor bejelentettem: nem kívánok részt venni ebben a krimibe illő agymenésben. Sajnálom, morálisan értem, de egyedülálló nőként már tényleg nem vagyok annyira bátor, amennyire kellene. Az "itt az ürge, hű be fürge" projekt pedig már tényleg tragikomikus számomra. Minden lehetséges módon próbáltam jelezni, eddig eredménytelenül. Jelenleg a biztosítót várom, a bútoraimat és a mentésnél használt törölközőket, párnákat próbálom szárítani és az alattam lakó beázását igyekszem enyhíteni, ahol a csillárról is folyott a víz, ugyanis a kádam alatti rendszer másodszor ment szét. Ergo, a két helyről támadó vízzel szeretnék inkább békét kötni. Én nem zavarom őt, ő pedig nem zavar engem.

Elég 2014.08.22. 12:46:15

Jééé,kaptunk IKEA magazint! Miből gondolja a közös képviselet,hogy minket nem érdekel az Újbuda újság és a tesco,auchan akciós kiadvány?Mi az,h kitiltják a lakóparkból??? Foglalkozzunk már kicsit ezzel a kérdéssel is.Köszi
süti beállítások módosítása