Az alábbi írás zorko felhasználótól ugyan eredetileg az egyik poszt kommentjéhez érkezett, de úgy vélem, egyfelől nem ott a helye, másfelől van annyira fontos, hogy külön helyet kapjon a blogon.
Nem pont ide kapcsolódik, de azért közzéteszem a közös képviseletnek írt mai levelemet nevek nélkül:
"Tisztelt S. Úr!
A Kondorosi lakónegyedben lakom, házkezelőnk S.Z. .
Mivel egy korábbi más témájú megkeresésemre S.Z. Úr egyáltalán nem reagált, ezúttal közvetlenül Önhöz fordulok az aktuális, de már krónikussá vált problémával.
Egy korábbi felmérés során és szóban is többször jeleztem, hogy az aktualitásokról, hírekről célszerű lenne e-mailben is értesíteni a lakókat.
Ma már a faliújságon elhelyezett értesítések elavultak, a szolgáltatók a korszerű, e-mailben történő kommunikációt preferálják, mivel lényegesen hatékonyabb és nem utolsó sorban ingyenes is. Természetesen megtartható mindkét hírcsatorna, gondolva az internetkapcsolattal nem rendelkező lakókra is.
Jó példa a rendszer elavultságára a mai nap (02.25. szombat) eseményei.
Délelőtt azt tapasztaltuk, hogy váratlanul megszűnt a melegvíz szolgáltatás. Legutóbb szerda este olvastuk a faliújságot, (ahol a még csütörtöki javítást hirdették ki) ezért valószínűleg lemaradtunk az újabb falragaszról.
Kisgyermekes családként - ráadásul hétvégén - rendkívül kellemetlenül érintett bennünket a melegvíz szolgáltatás váratlan kiesése.
A problémával rögtön megkerestem telefonon V.I.-t, a lakópark gondnokát. Kioktatott, hogy tudhatnék a javításról, hiszen az értesítés kint van a faliújságon. A fentiekre felhívtam az ő figyelmét is, amire közölte, hogy egy felmérés alapján a lakók túlnyomó többsége nem rendelkezik e-mail címmel és/vagy leveleit nem olvassa napi rendszerességgel.
Ilyen irányú megkeresést nem kaptunk, hasonló felmérésben nem vettünk részt, pedig 2007 óta lakunk itt.
Megjegyzem 2012-ben ez az állítás nem is igazán életszerű.
A gondnok kérdőre vont, hogy megnézem-e napi rendszerességgel a közös képviselet weboldalát, mivel ott minden hír fent van. Bizony múlik úgy el nap, hogy nem látogatom meg a www.szelei-serfozo.hu-t, ahogy a többi szolgáltató (telefon, víz, villany, internet stb.) weboldalát sem, ezúttal viszont beléptem a felhasználónevemmel, jelszavammal.
A "Házhírek" rovatban 2010.09.06.-i, a cég általános hírei között 2012.01.10.-i az utolsó bejegyzés...
V. Úr magatartásával kapcsolatban általában is súlyos problémákat tapasztalunk és a közvetlen lakókörnyezetem visszajelzései is hasonlóak. Stílusa rendkívül arrogáns, kioktató és utasító. A legkisebb jelét sem tapasztaljuk annak, miszerint tudatában lenne, hogy a fizetését az Önök közvetítésével tőlünk, lakóktól kapja. A helyett, hogy a munkája iránti kellő alázattal és a munkalehetősége megbecsülésével, a lakók és a társasház érdekeit képviselve látná el feladatait, egyfajta felettes személy benyomását próbálja kelteni.
Különösen a hulladék kérdéskörben tanúsít ellentmondásos magatartást.
Egyik oldalról a biztonsági őr bevonásával fenyegetőleg lép fel és akár hétvégén is becsönget egy folyosóra ideiglenesen kitett kartondoboz miatt, máskor a szeméttárolóban önti össze a szelektíven gyűjtött PET palackokat a többi háztartási hulladékkal.
A háztartásokban esetenként keletkező kartondobozok (pl. TV, mosógép doboza) elhelyezésére a CBA melletti szelektív hulladékgyűjtő szigetet javasolja, amiért egyébként az FKF Zrt. súlyos büntetést szab ki. Körbeérdeklődve más társasházaknál a kartondoboz elhelyezése a szeméttárolóban is csak nálunk, illetve a gondnokunknak jelent problémát.
A mai nehéz gazdasági helyzetben, amikor minden munka - végezzék azt munkavállalóként, vagy vállalkozóként - kivételes lehetőségnek számít meglepőnek, érintett lakóként rendkívül felháborítónak tartom a gondnok által tanúsított magatartást és az Önök hozzáállását.
Bízva abban, hogy a fenti problémák megoldására nem a társasház kezelői tevékenység tendereztetése jelenti a kizárólagos megoldást, kérem a szükséges intézkedések haladéktalan meghozatalát a személyi konzekvenciák levonása mellett.
Mielőbbi szíves válaszát várva,
Üdvözlettel: ... "
Ha bárkinek hasonló problémái vannak vegye a fáradtságot és legalább írjon egy levelet a mail@szelei-serfozo.hu-ra.
Vegyék már észre a problémákat!
Egyébként semmi nem fog változni...